Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hei du! Jeg har sett du er her omtrent like mye og på samme tid av døgnet som meg... Har også lest litt du har skrevet så jeg tenkte bare å si hei! Går alt bra med dere? Hvordan er tilværelsen som mamma, og hvordan i alledager klarer du det alene? *imponert*
*toppris* Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 hejhej.. skal si eg har bitt merke i navnet ditt oxo ja:) hehe... koser meg eg vettu, kunne ikke fått det bdre faktisk.... ser på gogutten som det beste som har hendt meg, skal jo innrømme at av og til har eg jo bare SÅ lyst å slenge ham vegg i mellom, spes når han hadde kolikk, hehe.. *gjørjoikked* men det er jo pga har ham rundt meg 24/7.. er nok flere som tenker det da, de som ikke er alene oxo.. bare ikke meld meg t b.v. da, hehe;) du skjønner;) men gruer meg til å begynne på utdanningen igjen!! uff, kav det ja! alt bra med dere da? gjør om dagene?
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Slenge veggimellom ja, hender det frister:p Er så fint at man kan si det til dem og de gliser like lykkelige og uvitende om hva mamma sa! Hehe.. Kolikk er kjipt, godt det går over. Jeg har vært heldig å sluppet det, har hatt ei jente som hater å sove jeg. Natten er blitt bra men dagtid jobber vi med. *løpe til bv* Nope jeg er ikke det slaget gitt... Skulle tatt seg ut! Storkjefta drammenserinne jogger til bv ang mamma fra DiB... Da hadde jeg vel blitt innlagt:p Vi løper stort sett på treff med alle de nye vennene herfra hver uke vi, skal ut med "mammaklubben" på lørdag og gleder meg som en unge! Er du med på sånt? Anbefales!
*toppris* Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 hater å sove altså, hehe.. gutten min har et godt sovehjerte, men er sutrete på kvelden, faller på en måte ikke helt til ro, vil ikke sove så han tvinger seg selv til å være våken:) hehe,.. hehe, du hadde blitt tvangsinnlagt på sekundet;) hehe... Går på treff innimellom ja:) koselig det da! Var kun en gang da eg var gravid, de var så tette hele gjengen følte eg, så ble det så mye styr for min egen del grunnet innleggelse osv, stress+++... ble aldri til igjen. Men har tatt tak i megs elv for å gå på treff nå, treffe mennesker og sosialisere meg litt.. nettverket er jo ødelagt nå siden veninner osv studerer, skal ikke være let:) trives godt med de eg har gått med nå har desv ikke vært ute enda, syns gutten min er litt liten, er ikke lett ang pass heller... har min mor her i byn så er heldig slik sett da:) om en mnds tid tenker eg, da er han 6 mnd... hvordan er omgangskretsen utenom de du treffer på treffene da?
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Ahr, skrev det kjempelange innlegget, også ble det borte:( Skriver i morgen jeg, MÅ sove!
*toppris* Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 hehe, var det en dååårlig unnskyldning eller fakta? hehe.. det går bra vettu:) skal strax tusle t sengs eg oxo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå