Gå til innhold

Er det kun for de som har prøvd lenge her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant liksom ikke noe forum for meg... Hehe... Jeg er ikke gravid altså og vi prøver ikke ennå heller... Men vi skal snart sette igang og jeg er bare såååååå spent!!

Vi har 2 mnd å prøve på.. Funker det ikke da må vi vente halvannet til to år før vi kan prøve igjen av diverse årsaker...

Begynner å bli aldri så lite nervøs for at dette ikke skal gå.. OG er livredd for at jeg skal ville det så desperat at det hvertfall ikke går...!!

Væææ.. kryss fingrene for meg om noen mnd jenter :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess, da e nok de her forumet for dæ=)

Lykke til, og prøv å ikkje stresse....

Skrevet

dette er min første prøve måned så æ håpe virkelig det er for oss også:P

lykke til med prøvingen. håper det funker:)

Skrevet

har en sønn på 2 år og 3 måneder og er i vår 6pp på nr 2... hadde sa i oktober 06

Skrevet

Skal se om jeg finner den tråden hvor det står hvor mange pp de forskjellige er i nå. Så skal du se at du er på rett sted :o)

Velkommen og lykke til :o)

Skrevet

Vi har kun prøvd siden nyttår... Og jeg er såååå utålmodig!! Men etter å ha lest utallige innlegg her skjønner jeg at det er mange som strever. Så jeg får vel spise en tallerken med tålmodighet... huff, kjedelig det altså!! Men nei, det er ikke kun for de som har prøvd lenge! :-) Ønsker deg lykke til, og heiar litt! :-)

Skrevet

Jeg er akkurat som deg! Har ikke begynt å prøve men har veeldig lyst! Ble så glad når jeg kom over innlegget ditt for jeg føler meg liksom heller ikke helt "hjemme" her ennå, sammen med alle de som er eksperter på denne sida! he he... Men vi kommer oss vel etterhvert vi og! ;) Lykke til med prøvingen, når du enn begynner med den!

Skrevet

Er et forum som heter: Snart klar. Litt vanskelig å finne noen ganger, men det ligger på sida dersom dere trykker på linken til Alle forum på BIM. Der inne er vi en gjeng som skal starte prøving om 2-3-4-5 mnd eller mer :) Snakkes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...