Gå til innhold

Dusj stol til de små?? Noen skrev om det...


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Noen skrev for en tid tilbake at de brukte dusjstol til de små... Hva er det?? Jeg har bare dusj, så setter balja i dusjen og krongler med å holde henne samtidig som jeg vasker henne...

 

Er den noe liknende som ikea barnestolen? eller er det noe annet? noen som har info og evt link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innbilte meg at det var i denne tråden her, men der fant jeg ingenting...

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7874295

 

Eller så kjøpte vi badebalje på Barnas Hus, den var ganske så romslig og stor. Den har en skråvegg, slik at han kan ligge der. Tror nok at han kan bruke den frem til han er stor nok til å stå i dusjen...(Jeg skrev vel forresten det også i den tråden jeg har linket til) Du kan evt se litt av balja om du ser på hjemmesiden vår (www.tolstrup-snapa.com), klikke på Karsten og Karsten 5-6 mnd... Vi er superfornøyd med den! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt dusjstol på alle babybutikker, er en skrå stol med sugekopper under som du kan sette i balja eller rett i dusjen. Koster 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at de hadde sånne dusjstoler da jeg var innom babybutikken i Grønlands-passasjen i går...

(Og så hadde de masse fine leker, som så veldig spennende ut for Karsten, men jeg klarte å la være med å kjøpe noen i det hele tatt!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også dusjstol, men ikke sånn som sanna&simen har. Men kommer til å lete etter en slik en snart, hun vokser snart utav den hun har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...