Møøø Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg fikk satt inn hormonspiral for 6 uker siden, og jeg blør enda... ( Hvor lenge blødde dere? Blør ikke mye, men litt er like kjipt... Er det noe håp for at det gir seg snart??
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blødde i 3 mnd ca. Nå blør jeg 3hver uke, men det holder med truseinnlegg. Noen slutter helt å få mensen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Sluttet å blø etter ca 1 mnd, har ikke hatt noen blødning etterpå, nå er det 4 mnd siden den ble satt inn.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Blør hver dag ennå. Har hatt den i 4 mnd og er drit lei kan du si. skal ringe legen denne uka, vil ta den ut.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde bare litt flekker av og til i ca en måned.. Nå er det ingenting. Er 3 mnd siden jeg fikk satt den inn..
PAVEEL Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 var vel sånn ca så lenge jeg blødde. tror det var 6 uker el noe ja, men det var verdt det. helt supert!!! kjenner ingenting, ikke har jeg fått tilbake mensen heller.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Nå har jeg blødd i 10 uker tror jeg. Venter til litt over 3 mnd m blødning før jeg spør om få dne tatt ut...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Hadde småblødninger, uren hud og litt humørsvingninger i ca 2.5mnd. Har mensen første gang nå, 7mnd etter at jeg satte den inn. En dag med humørsvingninger og kun litt utflod.
Møøø Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2007 Da er det kanskje håp for meg og da... ;o) Får bare smøre meg med litt mer tålmodighet da...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Mamma mø: det er det jeg også tenker:) at vi får være litt tålmodige og om det fortsetter veldig lenge så kan vi vurdere å ta den ut:) skal hvertfall holde ut i 3 mnd:)
Møøø Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2007 Ja, får nok holde ut litt til, for dyrt å ta den ut alt nå..... Men er så kjedelig å blø hele tida... (selv om det holder med truseinnlegg..)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fikk hormonspiral, blødde og blødde. Fikk reaksjoner psykisk, og vet nå at: Jeg skal ikke ha hormonspiral NOEN gang igjen. Tenkte at det var bra å miste mensen, men tenkte ikke at det var dumt å tilføre kroppen flere hormoner enn det som allerede er. Uff... Så, min kom ut etter 3 uker, nå får ikke lillegutt hormoner i morsmelka mer heller -Hvilket min homeopat var så frustrert over at flere leger ikke fokuserte på. hun snakket om fremtiden og små babyer som hadde fått hormoner som de helst ikke skulle ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå