Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 har liten peiling og må bare spørre..... er det normalt å kjøpe en madrass til vogna? eller er den som følger med nok? har kjøpt basson baby roma3 vogn, syns madrassen virket litt tynn. i bruksanvisnigen sto det at madrass ikke måtte være tykkere enn 20mm. hvor får jeg evnt kjøpt den? har ikke sett vogn madrasser i noen butikk enda. takk for alle svar jeg får..
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Du kan ikke bruke et lite lammeskinn oppi vognen da? Dette er jo deilig, lunt og mykt å ligge på, regulerer dessuten temperaturen veldig bra, både når det er varmt og kaldt....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 det tenkte jeg ikke på.... takk for tipset:)
3barnsmor? Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Tror faktisk ikke det er beregnet å ha madrass i vogn jeg.
Liz m spire Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Det kommer an på vogna. Jeg har en "gammel" simo bagvogn etter forrige mann, og i den er det madrass. Men tror nok at jeg blir å kjøpe ny madrass til babyen. Regner med at rådene om ny madrass til hvert barn også gjelder for vogn. Noen som vet?
mayaya Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 De gjelder generelt ja.. Ingen grunn til at det skal oppbevares mindre gamle basselusker i en vognmadrass enn i en vanlig madrass... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå