Gå til innhold

Noen andre som går på Grete Roede kurs?


Fru HottenTott♥♥

Anbefalte innlegg

Hvordan har det gått, går det med dere? Går selv på kurs, hatt min tredje veiing... Og gått ned 3 kg på 3 uker... Kjempe fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Rufsetufse:)

Jeg gikk på GR kurs før jeg ble gravid, og begynnte også nå etter jul etter at jeg ble gravid. Men måtte desverre slutte da kvalmen gjør at jeg ikke klarer å følge opp opplegget, synes dette er kjempe synd da jeg tok av 5 kg på forrige kurs og vil ned mer, har ikke lyst til å bli huge nå når jeg er gravid. Derfor har jeg overflyttet kurset til neste kurs i håp om å bli kvitt kvalmen til den tid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff fa Tulla.. Får håpe den svangerskaps kvalmen snart gir seg - for det er sikkert ikke noe kjekt.. Hadde det ikke selv... Må ha lykke til sånn at du blir kvitt kvalen og evt de kg du vil - holder vekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja jeg går på kurs, startet 9 jan. Hadde 3 veiing nå tirsdag og hadde da gått ned totalt 4,4 kg. Veide 82 første dag og veier i dag 77,6 kg:-)

Så morsomt og se at det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg går mitt andre,har gått ned 8 kg fra før, litt på egen hånd og litt på roede, nå går jeg min siste uke før jeg skal ha ferie i 3 uker. Gikk ned 1.7 første gang, har vært syk nå i 2 uker. men regner med totalt vekttap på 4 uker ca 3.8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på noe av det samme og har positive erfaringer med det så langt. :) Begynte 2.januar og etter 1 uken hadde jeg tatt av 1,7 kg, 2 uken minus 1,4 kg, 3 uken minus 0,8 kg og 4 uken PLUSS 0,2 kg. Trodde jeg skulle grine!!!!!! Hadde lyst å ta rennefart og drite i hele opplegget!!!!! Hadde vært ute på byen så det var nok det som gjorde det men alikevel..... :o(

Nå er det full skjerpings til neste veiing på onsdag!! Satser på at det går bedre da!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye dere andre går ned da! Jeg er imponert! Vår kursleder sa at det vanligste er å ta av mellom 0,5 og 1 kilo i uka. Jeg er halvveis i kurset og har tatt av meg 2,3 kilo. Det synes jeg er bra. Det går i alle fall rette veien :-) Jeg er innstilt på å måtte gå på diett i lang tid. Har 10 kilo til jeg vil kvitte meg med. La på meg 30 kilo da jeg var gravid, og nå er det altså 10 kilo igjen. Målet mitt er å komme inn i klærne jeg gikk med før jeg ble gravid.

 

Jeg har faktisk ikke lagt om kostholdet. Levde sunt også før. Men jeg har aldri spist så mange måltider hver dag som jeg gjør nå. Det var helt nytt for meg. Nå spiser jeg jo hele tida og er konstant mett. Det er så deilig å slanke seg uten å tenke på at jeg gjør det! Dvs. før spiste jeg mye gotteri i helgene, noe jeg har kuttet ut, men ellers er det små endringer.

 

Jeg har virkelig troen på at dette er den rette måten å gå ned i vekt på. Ved å spise ofte holder en forbrenningen i gang.

 

Er det noen av dere som har gått flere kurs etter hverandre? Jeg regner med å måtte gå et kurs til. Jeg burde jo strengt tatt klart å gjøre dette på egen hånd, men jeg tror jeg trenger kurset. Det er lettere å følge opplegget når jeg vet at jeg skal veies hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på 4 kurs etterhverandre. Gikk ikke ned noe på kurs 3.. ikke motivert.... men slo til på kusr 4!! Tok av totalt 16.3 kg!!

Er kjempefornøyd!!

Avsluttet kurs i midten av desember da jeg ble gravid..

Planen var og holde seg til GR under svangerskapet men det begynnte ikke så bra..

Har vært så ufattelig sulten de tre første mnd!!

Men nå er den værste sulten over og jeg har hivd meg over GR igjen!

Har ingen planer om å legge på meg 20 + dette svangerskapet!! :-)

 

Det er deilig å spise riktig og vite at en slipper å legge på seg så lenge en spiser rett!!

Lykke til alle sammen!!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...