Gå til innhold

Plutselig kvalm igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har ikke vært kvalm siden rundt uke 14- men har nå gått nesten en uke og vært kvalm fra og til. Veldig ubehagelig og minner meg litt om sånn det var...

Men det kan sikkert vært mye annet også. Noen som har opplevd sånne "tilbakefall" ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du påvei nå da. jeg sluttet å være kvalm i uke ca 14 er nå i uke 33 og kastet opp fortre uker sien, men eg tror kanskje det var i sammenheng med at eg røykte den kvelden. kanskje

Skrevet

Kvalm igjen jeg også. Skikkekig ekkelt. Akkurat som de første mnd og nå er jeg i uke 32.

Dette kom etter en periode med god matlyst. men nå er det ingenting som frister. kjipt. Er redd noe er galt og også redd for at den lille ikke skal få det den trenger,Den skal jo legge på seg en del fremover vet jeg.

Håper kvalmen snart gir seg. Nok plager som det er ... he he

Skrevet

Anonym:

Du skal bare slappe av, den lille får det den skal ha:) Ingenting å bekymre seg for. Det skal isåfall veldig ekstreme forhold til før det er grunn til bekymring! Og takk og lov for det. Jeg er selv i uke 32, og har vært skikkelig syk de siste ukene, kraftig influenza, har hosta noe så helt ekstremt mye, og dette har resultert i at all maten har kommet opp igjen...(Tipper jeg har "kasta opp" grunnet hoste gjennomsnittlig 6-10 ganger per døgn...) Sånn har jeg hatt det i ca 3 uker... Men har selvsagt småspist jevnt med tanke på den lille! Nå er jeg endelig på bedringens vei, og den lille hopper og danser i magen min som alltid, betryggende følelse;)

Lykke til med kvalmen, får håpe den gir seg fort!!

Skrevet

Jeg har også blitt kvalm igjen de siste ukene (36+2) og tror det har med at babyen presser på vena cava-blodåren.

Skrevet

Det er dessverre ikke helt uvanig at kvalmen kommer igjen, ifølge legen min på sykehuset. Jeg ble veldig kvalm igjen rundt uke 36, og natt og formiddag var et mareritt! Nå er jeg inne i min siste uke før termin, og det har heldigvis sluppet litt taket, men er der i perioder. Syns det hjelper å ha vann med isbiter tilgjengelig, og ikke gå for lenge mellom måltider. Men dette er nok individuellt... Lykke til og håper det gir seg igjen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...