Gå til innhold

Noen her med noen gode råd ang soving...

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Irriterer meg bare mer og mer nå at jeg vokner hver bidje time av at enten en av sidene har dovnet bort eller at jeg vokner med en vond kynner ;( Er også litt engstelig at om jeg ligger mye på den ene siden så klemmer jeg den andre, noen andre her som føler eller har følt det slikt... Kansje noen der ute har noen gode råd til meg ang dette ;) Greit vi ikke skal få så mye søvn på slutten men det er vel noe som kan gjøre dette bedre...Er jo enda noen uker igjen liksom.....

Ellers håper jeg alle har det kjempe bra, stå på jenter.... ;)

Er stolt jeg og gå med to :):)

Fortsetter under...

hei på deg...

kan du ikke finne en pute du har bak ryggen,under mage...et sted hvor det er deilig..du kommer sikkert til åbli avhengiv av denne,hvis det passer deg...så du tar med deg puta rundt omkring i senga mens du sover...det hjelper hvertfall mange med en sånn ekstra pute..=)

lykke til

Puter! Jeg har 4 puter rundt omkring meg. Tester på kvelden hvordan putene skal ligge. Tar litt itd, men et er verdt det...Våkner hver gang jeg snur meg, men det tror jeg bare man må leve med. Jeg er velig nøye med å sove på dagen hvis natten hat vært tøff. Ikke for mye da.. Vil jo ikke ødelegge nattesøvnen pga det! Har en periode nå da jeg sover veldig dårlig. Da er jeg bare nødt til å avlyse ev. besøk eller andre planer.

Hei Jeg hadde kjempe problemer med å sove den siste tiden. Enten dovnet den ene siden eller jeg fant aldri noen god liggestilling. Løsningen for meg ble at jeg sov i en solseng med en madass oppi. Da kunne jeg regulere ryggen slik jeg ville og jeg kunne endelig sove på ryggen igjen.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...