Philippa=) Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 har du begynnt å føde etter fot`isbadet? sitter å vurderer om jeg skal prøve ett fotbad jeg og=) høres litt deilig ut med nedkjøling av beina, har så varme føtter...
Gjest feb07 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Har nok lest for lite her inne. Skal kaldt fotbad hjelpe for å sette ting igang? Vil gjerne få fødselen over nå (termin i morgen.)
Philippa=) Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 se innlegg lenger nede. om "bena i isvann"
mamman til flere Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 He he.. Nei takk. Jeg venter til den kommer av seg selv. Har lite lyst på å bli forkjøla nå. Termin på mandag.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 jeg også tar tiden til hjelp- trodde det var noe på gang i går for da gikk kynnerne over til å sitte BAK og stikke ned i baksiden av lårene. Og DEN følelsen kjente jeg igjen.. Men det ga seg.. Og jeg som er sååå klar for SKIKKELIGE vondter nå!! Men jeg tør ikke isvann, liker ikke fryse. Har dilla på isbiter- det får holde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå