Gå til innhold

Til jentene som var på Pigen 31.januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Det var veldig hyggelig å treffe dere! Jeg gleder meg til neste gang!)

Skrevet

Hei,

Jeg synes også det var veldig hyggelig å møte dere. Håper vi får til et treff snart igjen.

Skrevet

Hei..

Tenk, jeg klarte å glemme treffet, flau.. Kom på det kl 20 og da var det jo forsent :( Jeg som hadde gleda meg..

Men går det bra med deg MaryB? Vi har jo vært på samme treff før...

Skrevet

Takk i like måte! Det var hyggelig å treffe dere - jeg er glad for at jeg gikk selv om formen ikke var helt på topp (forkjølelse).

Når møtes vi igjen?

Skrevet

Takk det samme til alle sammen!

Frislipp på gravid-snakk er bra ;-)

Hvor ofte vil dere møtes da? ca en g pr mnd?

Veit ikke hvor mye tid folk har til dette, men jeg setter gjerne opp et nytt treff.

Noen forslag?

Skrevet

hallo jenter! er så lei meg for at jeg ikke kunne komme. Gøy å høre at dere koste dere! ønsker veldig å være med på neste treff. Gleder meg til det.

Skrevet

Ja, ca en gang i mnd. høres bra ut. Fikk også inntrykk av at sted og tidspkt. var ok for de fleste.... Setter du opp et nytt treff, Mom76?

Skrevet

Henger meg på :-) Var veldig koselig å treffe dere på onsdag. Blir gjerne med neste gang :-)

Skrevet

Jeg synes at det ikke bør gå over en mnd før vi treffes igjen, for da blir det ikke mange treffene på meg ;-)

Hei mars79. Alt bra med meg. Med deg og håper jeg. Så etter deg på treffet sist. Dumt du glemte det. Sees vel neste gang da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...