Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Etter å ha vært ferdig utdannet sykepleier i tre år, skal jeg endelig begynne i yrket mitt:) Skal endelig få begynne å jobbe med barn:) Så nå blir det stopp på alle smykkekjøpene;) (for dere som ikke visste det så jobber jeg nå i gullsmed.) Begynner 1. mars, så skal bli spennende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 gratulerer!! det blir jo kjempespennende da!! lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så mye med ny jobb!! Blir spennende!! Ser du skal jobbe med barn - er det barneavdeling på sykehus, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Graulerer så mye med ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 Gratulerer så masse!! Lykke til i den nye jobben, og håper du vil trives godt der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Takk for det:) Nei, skal ikke jobbe på sykehuset. Fått jobb på en barnebolig, med multifunksjonshemmede barn. Intens og tøff jobb, men utolig givende! En av de få grenene innen sykepleien hvor man ikke jobber for å få barn friske, men å gjøre livet best mulig utfra de forutsetningene de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Gratulerer med jobben. Ingenting er så givende som å jobbe med barn. Spennende, utfordrende og masse kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 3. februar 2007 #8 Del Skrevet 3. februar 2007 Grattis :-) Så flott at du har fått deg en jobb du virkelig brenner for:-) Håper det går bra med dere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 3. februar 2007 #9 Del Skrevet 3. februar 2007 Så bra, det er godt når ting ordner seg. Gratulerer med drømmejobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 3. februar 2007 #10 Del Skrevet 3. februar 2007 Gratulerer! Er kjekt å få jobbe med det du er utdannet til og interesserer deg for! Jeg håper også på ny jobb snart... Men finner liksom ikke det jeg er ute etter, får vel være der jeg er en stund til ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå