Gå til innhold

April: Jippi - fått ny jobb:)

Mammaen til Lillegutt+maijente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært ferdig utdannet sykepleier i tre år, skal jeg endelig begynne i yrket mitt:) Skal endelig få begynne å jobbe med barn:) Så nå blir det stopp på alle smykkekjøpene;) (for dere som ikke visste det så jobber jeg nå i gullsmed.) Begynner 1. mars, så skal bli spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!! det blir jo kjempespennende da!! ;)

lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med ny jobb!! Blir spennende!!

Ser du skal jobbe med barn - er det barneavdeling på sykehus, eller??

Skrevet

Graulerer så mye med ny jobb.

Skrevet

Gratulerer så masse!! Lykke til i den nye jobben, og håper du vil trives godt der!!! :)

Skrevet

Takk for det:) Nei, skal ikke jobbe på sykehuset. Fått jobb på en barnebolig, med multifunksjonshemmede barn. Intens og tøff jobb, men utolig givende! En av de få grenene innen sykepleien hvor man ikke jobber for å få barn friske, men å gjøre livet best mulig utfra de forutsetningene de har.

Skrevet

Gratulerer med jobben. Ingenting er så givende som å jobbe med barn. Spennende, utfordrende og masse kos!

Skrevet

Grattis :-) Så flott at du har fått deg en jobb du virkelig brenner for:-) Håper det går bra med dere:-)

Skrevet

Så bra, det er godt når ting ordner seg. Gratulerer med drømmejobben. ;)

Skrevet

Gratulerer! Er kjekt å få jobbe med det du er utdannet til og interesserer deg for!

Jeg håper også på ny jobb snart... Men finner liksom ikke det jeg er ute etter, får vel være der jeg er en stund til ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...