-carina- Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Huff, når jeg er forkjøla så pusser jeg nesen både støtt og stadig. Så i dag har jeg visst forårsaket utryddelse av store mengder regnskog!! ( Usj, nå er jeg lei!! Og nesa er rød og sår... (
mammasgojente Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 nei men huff da... ikke noe gøy det da.. god bedring iallefall
tre små:-) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 God bedring - håper du får sove godt i natt! Sikker på at regnskogen klarer seg til i morgen;-) Hvis ikke kan du få teakbordet mitt:-(
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Huff og huff. Høres ikke mye godt ut. Ha en god bedring. Gi litt ekstra penger til bevaring av regnskogene senere,så blir du sikkert tilgitt.
-carina- Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 Takker for det, jenter! Og "tre små", jeg tror nok faktisk snart jeg kunne hatt behov for det bordet... Tre doruller har jeg brukt siden i går... ( Ja, ja, fordelen er at nå er jeg så forkjøla som det går ann å bli. Så i morgen er jeg bedre! )
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Kuren er masse C-vitaminer og søvn - det første kan du iallefall bestemme over selv;-)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Kjempe forkjøla enda jeg og, faktisk enda tettere enn jeg var i går, Carina..Så nå hører jeg enda mindre..hehe....Dakker med desa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå