-carina- Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Huff, når jeg er forkjøla så pusser jeg nesen både støtt og stadig. Så i dag har jeg visst forårsaket utryddelse av store mengder regnskog!! ( Usj, nå er jeg lei!! Og nesa er rød og sår... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Huff og huff! God bedring da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 31. januar 2007 #3 Del Skrevet 31. januar 2007 nei men huff da... ikke noe gøy det da.. god bedring iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 God bedring - håper du får sove godt i natt! Sikker på at regnskogen klarer seg til i morgen;-) Hvis ikke kan du få teakbordet mitt:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 Riktig god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #6 Del Skrevet 1. februar 2007 Huff og huff. Høres ikke mye godt ut. Ha en god bedring. Gi litt ekstra penger til bevaring av regnskogene senere,så blir du sikkert tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 1. februar 2007 Takker for det, jenter! Og "tre små", jeg tror nok faktisk snart jeg kunne hatt behov for det bordet... Tre doruller har jeg brukt siden i går... ( Ja, ja, fordelen er at nå er jeg så forkjøla som det går ann å bli. Så i morgen er jeg bedre! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Kuren er masse C-vitaminer og søvn - det første kan du iallefall bestemme over selv;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 Kjempe forkjøla enda jeg og, faktisk enda tettere enn jeg var i går, Carina..Så nå hører jeg enda mindre..hehe....Dakker med desa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå