Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 He, he! Den var god. Jeg ville hvertfall krevd ordentlig flotte bilder for den prisen.
rødhette* Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Hvis du snakker om å ta bilder hos fotograf, og får 8 bilder i album for den prisen, tror jeg det er normal pris. Den fotografen vi vurderer å bruke når vi skal ta bilder senere, tar 350 kr for album med 4 fargebilder, eller 500 kr for album med 4 svart/hvitt-bilder (mener jeg å huske). Dette er for babybilder som tas før de fyller 6 mnd. Hvis man kommer tilbake og tar barnebilder senere (før de fyller 4, tror jeg det er), trekkes 350 kr fra prisen for barnebildene.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Det er hos Fotograf ja, 8 bilder og visningstime! Er no alla Fame, dem har jobbet hos Fame før og startet eget! Vi tok bilder der når mini var litt over tre mnd for da hadde dem åpningtilbud 8 bilder til 500 kr!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Da må jeg ta tilbake svaret mitt...Prisen er grei, trodde du snakket om bare album...sorry:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 He he ja da hadde det vel vært litt vel dyrt ja:) Jeg skulle jo selvfølgelig ha skrevet hos forograf da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå