Gå til innhold

Noen strikkere her?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

hehe... maser litt jeg :)

 

Er jo år og dag siden jeg strikket sist, men kanskje jeg skulle bestil meg mønster og garn fra Nøstebarn og strikke sånn ulldress selv? Da blir den sikkert ikke ferdig før neste år da men... hehe..

 

Vanskelig å begi seg ut på noe sånt? Kanskje like greit å bestille fra snille oldemødre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har strikket. Men har funnet ut at det er nesten like billig å kjøpe ferdig som å strikke selv... Så jeg har sluttet igjen. Og nå har jeg jo ikke tid lenger. Enten er jeg sammen med Karsten eller så dibber jeg jo... ;o)

 

Fordelen med babytøy er jo at det er mye mindre. Så det tar jo ikke så lang tid å strikke, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda! Har strikket masse tidligere, bl.a. godt ulltøy til de to eldste. Men minstemann har fått en ulldress fra Nøstebarn;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvis du vil begynne å strikke så anbefaler jeg Nøstebarn sine oppskrifter på det varmeste! Jeg trodde nemlig at det var veldig vanskelig å strikke, så bestilte jeg fra Nøstebarn i høst, og strikket mitt første plagg! :) En kjole til snuppa. Er ganske enkle oppskrifter, hender mamma må forklare meg litt, men så fort jeg skjønte forkortelse og slikt gikk det som en lek! Å har blitt skikkelig hekta! Benytter enhver anledning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker på noe i str. 12 mnd nå, så har ikke ambisjoner om å bli ferdig med det første. Blir vel et kvarter om kvelden, tenker jeg.

 

Det er like dyrt, nesten dyrere, enn å kjøpe fabrikkstrikka klær, så det er mest for kosens skyld at jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.garnstudio.com har mange gratis oppskrifter!

 

Dessuten er det jo morsomt å ha sånne skryteplagg da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den linken du delte med oss var fin!!!

Men jeg sliter med å få tid til alt mulig annet, jeg tør faktisk ikke klikke meg inn på de oppskriftene, jeg. Jeg er en avvent strikker, får heller begynne igjen når jeg skal strikke til barnebarna! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker masse. Har faktisk ikke strikket så mye som etter at jeg fikk unger. Garnstudio har jeg brukt mye. Akkuratt nå strikker jeg setedalskofte til broren min med broderi på ermer og i halsen i 30 års presang.

 

Får helt abstinenser om jeg ikke har noe i armene, Så om ikke det er Leander så er det strikketøy eller hekletøy eller hakking eller noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...