-carina- Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Fikk jo vite at det var tilbud på forstørrelse av bilder på Eurofoto. (Siste sjans i dag, så dere må evt skynde dere!) Problemet er bare at gutten min er så pen (synes selvfølgelig jeg!), så jeg kan jo ikke velge hvilket bilde som er best. Så selv om det er tilbud, så blir det jo ikke billig når man må ha "alle" bildene... Hi, hi... Jeg blir liksom alltid "lurt" på den måten der, jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 åi, jeg glemte meg bort igjen jeg... Må se om jeg skal forstørre noen jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 #3 Del Skrevet 31. januar 2007 ps. Tenk deg jeg som har TO pene barn da:) he he... Det blir mange bilder det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 ja, bestilte bilder igår jeg,.. men aner ikke hvor jeg skal henge dem, ikke første gangen jeg bestiller forsørrelser, hehe... skulle bare fått tapet med snuppa på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 jeg fikk mine for et par dager siden! Familiebildet kommer på veggen, men bildet av sanna kommer nok til å ende i scrap-albumet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Så godt at du minnet meg på det! Og jeg som hadde tenkt å legge meg tidlig idag... Nå har jeg retusjert kloremerker og røde øyne og skygger så kontaktlinsene mine har tørket helt;-) Bestillingen er gjort - var inne 23.45! Gjør jo ikke noe med ammetåke når en har en til å passe på seg! Tusen takk for påminnelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 Hihi, jeg blir også lurt av sånt! :-) Har også kopiert opp mange bilder! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Tapet med babyen på hadde vært noe, ja... ) Lurer på om det går ann å bestille det?! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 Ånei! Det glemte jeg! *klaske meg i panna!* Jaja, få kanskje en ny sjanse! Glemte forresten å se på oprah i går også OG reprisen idag! Går det an??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå