Gå til innhold

ikke bare gøy...

Anbefalte innlegg

hei vi har endelig klart å "Lage" nr to, vi var kjempe glade, men nå etterhvert som symptomene kommer sigende synes jeg det er bare så tungt. En helt overnaturlig slapphet som gjør at jeg bare må ligge på sofaen og sove, småkvalm hele tiden og klarer ikke gjøre noe hjemme. kan ikke huke at det var sånn sist. I dag måtte jeg si ifra at jeg ikke kom på jobb resten av uken, skal til lege på fredag og sjekke jernlager osv. føles så teit å måtte være hjemme fra jobb pga graviditet. er det vanlig? fler som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8033457-ikke-bare-g%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det sånn med fjerdemann,pyton!! å kjenner tendensen denne gangen også,sukk!! (6+1) sist ble jeg sykm fra uke 15.. utrolig kjedelig,men klarte jo knapt å ta vare på meg og de andre barna,så jobb fikk bare være jobb!! prioriter deg selv:) du er jo ikke gravid for alltid vettu

Jeg har det akkurat sånn! synes det er skikkelig pyton... drar meg selv opp av sengen hver morning, og det er tortur å gå på jobb! Var borte fra jobb både i dag og i går, maktet det rett og slett ikke! Og det er en naturlig sak for oss begge tror jeg... får ikke gjort noe husarbeid, mat er glemmesak, bare yougurt evt siden jeg har sånn halsbrann! men vi går lysere tider i møte min venn, vi får hoppe over til 2 trimester snart! hvor langt er du på vei?

Å lese dette lettet på min samvittighet.. jeg har vært hjemme fra jobb i dag og igår pga slapphet, kvalme og konstant trett.. var ingenting sjuk med første og trodde det skullle gå som en drøm denne gangen også, men den gang ei... Håper bare at det er de tre første månedene og ikke helt til fødselen... Skal på kontroll i morra så det blir spennende..

Lykke til alle sammen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...