soria moria og nurket Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Tja... Klarte seg vel fint, hun. Jeg hadde sikkert stammet og stotret meg frem Hun hadde vel noen faktafeil, men... Jeg kunne feks aldri hatt med meg barnet mitt på jobb, slik hun påstod. Så du programmet?
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jepp så det...hun er vel ikke akkuarat noen standard norsk husmor da, som er samboer med en rik fotballspiller...el? Men hun greide seg bra da, fikk jo satt Norge i et fint lys liksom...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg så det også og syntes også hun hadde litt faktafeil. Hun snakket veldig fort og ville få fram enkelte poeng som var gode, men de forsvant litt. Feks er det et stort tema her i Norge om å la være å la barn spise godteri o.l. Dette blir sikkert ikke diskutert like heftig i USA, så når hun bare buser ut med at hun ikke gir barna peanøttsmør uten begrunnelse annet enn at det er fett, så blir det litt halvt. Hun hadde jo veldig liten tid, men burde ikke ha brakt opp et tema som det når hun ikke får tid til å utdype seg mer. Oprah må jo ha trodd Trine var helt fanatisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå