Filosofia m/supersprett Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Er det noen som har erfaring med Janevogner. Spesiellt den som heter slalom? Ser ut som jeg muligens vil få en gratis fra Spania via min mor og lurer svært på hvordan denne er? Hvordan er softbag systemet kontra hardbag osv. Trilleegenskaper osv... Har vært inne på hjemmesiden deres, men vil gjerne høre om noen erfaringer. Har inntill nå vurdert Teutonia spirit s3 men klart det frister med en gratis vogn. Og prismessig, hva er prisen i forhold til feks Teutonia vogner?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Janè vognene er vel litt billigere enn Teutonia... Teutonia er mer solid, men Janè er absolut ikke dårlig... Kommer litt ann på hvor du skal bruke den... det er et spansk merke og vognene blir laget etter spanske forhold. altså veldig god på veier uten snø og i byen... Den bør ikke brukes i skogen pga ramma kan fort få skader og hjulene tåler ikke all verden... Men hallo! får du vognen gratis så ta imot med åpne armer! :-) Tror ikke Janè har softbager, men de har hardbager...
Filosofia m/supersprett Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Ok, det var for så vidt det jeg regnet med. Bor i Oslo, så det blir begrenset hvor mye skogsturer det blir med vognen. Skal kjøpe en egen til å ha på hyttetur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå