tsb06 Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 noen som har prøvd det ? har fått gavekort på en time, men vet ikke helt hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Massasje med forskjellige oljer. ååå, nå ble jeg misunnelig altså!!! Vil og ha massasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2007 på hele kroppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 Når jeg har vært, så har hun hovedsaklig massert rygg/nakke... Men kanskje de masserer hele kroppen enkelte steder?! Jeg ble også misunnelig! Var og fikk aromaterapi en gang. Ble så sløv at jeg måtte sitte en time og vente etterpå, ellers tror jeg at jeg hadde kjørt av veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lærer Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Massasje m oljer. Du bestemmer selv om du vil ha over hele kroppen eller ikke. En fantastisk følelse etterpå. Gled deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2007 kanskje man kan velge om man vil ha hele kroppen eller ikke... jeg vil ha kun rygg og nakke da, har så sinnsykt vont i ryggen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 #7 Del Skrevet 31. januar 2007 Det har jeg aldri prøvd, men det skal jeg jammen meg unne meg en dag jeg også! Kos deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 31. januar 2007 kanskje jeg skal gå å bestille time i morgen da mmmmm, gleder meg nå... fikk det faktisk i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. januar 2007 #9 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er veldig godt... Massasje gir man jo ofte som behandling, mens aromaterapi ofte er litt "mykere"... Du blir veeeldig avslappet av det!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå