2 barnsmor 81 Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hadde to alternativer når vi valgte navn til vår første gutt. Niclas eller Lucas. Det ble Niclas. Nå skal vi ha gutt nr. 2 og sliter med navnevalg. Kan ikke hete Lucas, det vi begge liker, for det ligner for mye på Niclas. Men så kom jeg over Luca, det er jo kjempefint. 9 jenter i noege som heter det, 58 gutter.....men mannen min assosierer det med jentenavn............
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Er det ikke jentenavn? Husker sangen ...my name is LUCA, i live on the second flor ..... Mulig det kan brukes om hverandre? FINT navn i alle fall!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg kjenner en søt liten gutt på ca. 1 år som heter Luca! Nyydelig navn til en aldeles skjønn gutt!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 vennina mi fødte for en uke siden og gutten hennes heter Luca. Jeg ville aldri tenkt at det er et jentenavn..hmm
ceso Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 hmm... tenker litt akutten jeg nå da (vært fan av det siden serien startet) og der er det en KJEKK lege som heter Luca... mann forresten... hehe... så svaret er enkelt for meg... MANN med STOOORE bokstaver
mirremamma Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 luca er mitt alternativ for jentenavn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå