lærer Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Har helt glemt ut klubbsidene, men har forstått at dere er ganske aktive her inne. Så da hiver jeg meg med. Har en jente som er født 24 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Velkommen inn til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 31. januar 2007 #3 Del Skrevet 31. januar 2007 Åååå, så koselig at du kom hit!! Velkommen skal du være! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 Velkommen velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Velkommen inn hit! Jeg har en jente født 23.juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 hei du og velkommen hit så akkurat at du hadde et innlegg på småtroll angående 6mnd kontroll... Du vil finne et innlegg her også med vekt og lengde på mange av de andre på hennes alder på 6mnd kontrollen... jeg skulle til å svare deg på småtroll men så tar jeg det like godt her... jeg ville bare si at jeg tror at så lenge de følger sin kurve og er glad og fornøyd så er det nok bare det at de vokser litt i rykk og i napp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 Velkommen, velkommen! Vi har et par ting til felles ser jeg - jenta mi er også født 24.juli, og jeg er også lærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Velkommen ja, Her er det masse aktivitet. Mye kjekkere her enn på småtrollsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå