Linni PuseGal Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Huff har term 26 feb men jeg er så utrolig lei... Med mine uselige 150cm så er jeg så utrolig plaget med smerter i mellomgulvet, kan ikke spise no særlig før det stikker og huden føles som den skal revne hvert øyenblikk og jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjør av meg selv :-( Skal det virkelig være slik ??????? Prøver å si det til legen (går ikke til jordmor) men da får jeg bare jaja slik er det å være gravid !. Så i tillegg har jeg ei nerve i klem ved lysken som alltid blir mye verre på nettene så de 4-5 gangene jeg må opp for å tisse er jo et slit uten like, bare så vidt jeg greier å stå på foten.... GUD jeg gleder meg til fødselen, smertene !!! ja smertene... for da vet jeg at resten av smertene vil forsvinne når hun er ute... Helt sikkert mange der ute som har det myyye verre..... men men
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 uff stakkar , høres ikke bra nei =( Men du kan glede deg at om 3 uker så er dette over (gravididtet)...da har du liten beby i armene dine. Da er liksom all smerten verdt det =)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hei du Linni. Ville barra sei at me får holde ut dei siste ukene. Eg har termin samme dag som deg. =) Lykke til. Det e nok verdt ventinga ska du sjå.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Veit akkuratt hvordan du har det. er 156 høy og jeg har så tynn hud på magen nå. Jeg rt blitt så stor. har termin 21. feb, men jeg vil at ting skal skje nå...hehe. jeg har i tillegg bekkenløsning og masse kramper og uro i beina. Vann i hele kroppen. ser ut som en kjempe feit dverg..(ikke vondt ment til dverger, for er jo nesten en selv)!!!! Strekkmerker og verre er.. hehe... Lykke til.. jeg føler i hvert fall med deg. Nattaklem
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, e kje mer enn 162 på sokkelesten sjøl eg. Hadde ikkje akkurat så møkje fett på kroppen før eg blei gravid. Har ikkje lagt på meg noe mer enn det så trengtes, så¨magen min e steinhard. Kjenner godt på utsiden av magen om det e ein fot eller arm som stikker meg i siå kan du sei. Magen e stram som et trommeskinn. Hehe. Men strekkmerkene har eg sluppet unna. Utrolig nok. Men fødeansiktet e kommet.
fiona71*2pp Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 1.58 høy her, og har ett verdenskart på magen av blodåre. Den e så gjennomsiktig no at æ undres av å til om man kan se babyen ) Mageskinne e så stramt at det e helt utrolig at det går an, men strekkmerkan har uteblitt såå langt. E i uke 39+5 no, så får no se om det hold. alt kan skje. Har også hatt masse smerter i mellomgulvet, og til tider har det kjentes ut som om babyen har vært på tur ut.. Det har pressa på nerva, og alt mulig rart. Heldigvis har æ hatt en fantastisk lege, og ei super jm, så dæm har hørt på mæ og tatt ting på alvr. Har og plagdes seriøst me bekkenløsning da... MEN, no e det snart ferdi da... Bare å krysse fingran på at man ikke havne på overtid i 14 daga ...grumf.. ) Lykke til vidre
maiprins Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Hei og god morgen til deg! Får håpe du fikk sove godt i natt! Klart du kan klage litt - synes overskriften var søt jeg, hihi Ønsker deg lykke til og håper du får føde snart slik at du slipper de plagene. Stor og varm klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå