Gå til innhold

kan dette muligens være rier..? eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm..kom nettopp hjem etter og ha vært på besøk hos tante og vært og kjøpt vogn jippi:))))

men dette begynte så svakt i butikken og nå er di kraftigere jeg får et kraftig nedpress så kraftig at jeg automatisk skjærer en grimase og holder pusten,før jeg før et skikkelig tak i ryggen føles ut som noen tar skikkelig tak og moser og prøver og "knekke" beina nederst i ryggen og bekknet.

det kommer med kvarters og 20 minutters mellom rom og varierer i styrke..

kan dette være begynnelsen på noe?? hmm...

(til dere som har svart på trådene mine,skal bare spise litt så skal jeg svare;) hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

På besøk fra 2. trimester her;=)

Jepp, dette høres ut som rier ja! Absolutt!

Lykke til;=)

Skrevet

høres akkurat ut som om det jeg har hatt de siste nettene...men mine forsvinner dessverre når jeg står...så mine er bare falske :(

men høres ut som rier ja..

Skrevet

Du skal straks føde lille venn!!!!! :)

Heldiggris!!

Jeg fødte for 9mnd siden og husker det som om du beskriver det!!

Jeg skal ha en til i juni. 2 trimester kommer jeg ikke inn på nå så derfor er jeg her!!!

Lykke til.... Gleder meg på dine vegne!!

Skrevet

ååå jiippii endelig:) håper bare det ikke stopper opp:S jeg reiste meg nettopp opp for og gå på do og da fikk jeg en skikkelig kraftig,så di kommer uansett om jeg står eller sitter.. også fryser jeg og svetter sammtidig,hele meg skjelver:S

tror jeg ringer føden om ikke så lenge for og sjekke opp litt:P

takk for svar dere:D

Skrevet

Heldiggris!! Utvilsomt noe på gang ja:) Høres absolutt ut som rier. Du får oppdatere oss på hva som skjer da:) Masse lykke til vertfall. TIPS: Hold deg i bevegelse -det får ofte fortgang på tingene:)

Skrevet

hvordan går det ? sjed noe mer ?=) håper det for din skyld ;)

Skrevet

heisann:) har fått noe som ligner litt svake tegneblødninger,og riene er veldig uregelmessige noen sterke noen svake med 5 og 10 , 15 min mellomrom,så jeg sitter og vurderer og legge meg nedpå litt for og se om di blir "sterke" og regelmessige nok til og dra avgårde..

magen er konstant hard som en stein iallefall:P den ser heelt rar ut hahaha!

var ute og gikk en tur (ca 30 min) og på den tiden fikk jeg 6 "rier"

Skrevet

au =( men tipper du bare er glad for det ? hehe selvpinere er vi =) hihi.. tenk å ønske å få vondt.. hihi å¨er så spent på dine vegne =) endelig ser det ut til å sje fordeg =) blåser masse støv over til deg og ønsker deg MASSE lykke til =)

Skrevet

Sender over masse fødestøv til deg, og lykke til:)

Skrevet

er du på føden nå...? Ble nyskjerrig på hvordan det går med deg :-) Uansett- lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...