Gå til innhold

Hvor ofte bader dere de små?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

her må det bades annenhver dag, kanskje hver tredje dag for hun sikler så sinnsykt mye. sikkel og mat legger seg i halsvalken og det lukter ikke godt da.. hehe..

Også elsker hun å bade, så da er det jo bare å fylle opp balja og kose oss på badet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bader vi 1-2 ganger i uka. Karsten er ikke så skrekkelig glad i å bade. Og så synes jeg tiden flyr så fort, er jo så mye man skal rekke i løpet av uka, så jeg synes nesten ikke vi rekker å bade oftere, jeg...

 

Vasker med klut oppe og nede både morgen og kveld, nede vasker vi jo også dersom det behøves... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bader ikke veldig ofte, og langt fra regelmessig... Stakkars liten, hun er bare med på lasset her i familien, hun;-) Hender hun bader sammen med de større dersom de ikke har for mye såpe i vannet før hun kommer oppi. Ellers har vi vann i balja iallefall 2 ganger i uken - det sørger mormor for - hihi!

 

Til alvoret; hun kan ikke bade så ofte for hun har tendens til eksem. Klør alltid mer etter å ha badet, og bader hun for lenge og med såpe kan det ta en dag eller to å få fuktigheten i huden igjen, om vi ikke er flinke og smører med en eneste gang etter badet.

Men hun stortrives i vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det iallefall helskift og vask hver dag etter middag:) Da ser han ikke ut! Idag tok vi et lite bad i vasken:) Men som regel bader han i storbadekaret tre ganger i uka ca:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag i uka!!

er jo "kattavask" ved stell!!og vask av ansikt ved måltider i tilegg til morning...føler 1 dag er veldig sjeldent egentlig....men hun nekter ligge i badekaret på armen min, og hun greier ikke sitte.....så jeg gidder rett og slett ikke oftere for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en sånn badebalje med skråvegg og en liten kul nedi. På den måten kan gutten ligge litt selv i balja (men jeg sitter selvfølgelig veldig klar til å gripe tak dersom han skulle skli). Det gjør at han trives litt bedre i vannet. Den balja fikk jeg kjøpt på Barnas hus for 199, mulig de har den andre steder og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsbadet har blitt en del av kveldsrutinen før han legger seg. Han elsker å bade, og har begynt å plaske skikkelig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke noen fast rutine på det, vi. Noen uker er det hver dag og noen uker er det 2 ganger. Nytter ikke å bruke balje lenger her i gården, så her er det bare å fylle opp badekaret og plaske i vei. Han synes det er sååå moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bader annenhver dag i badebalje. Har ikke badekar lenger etter vi flytta, så synes det har blitt et tiltak å bade jentene. De nekter plutselig å dusje, så da må de bades likt i hver sin badebalje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bader Oda to ganger i uken.

Det begynner å bli tungt å bade henne i stellebordet, så jeg er på jakt etter en badebalje med propp (er det ikke det det heter da...hmm ammetåke)

 

Har fått noen ideer her inne, så jeg skal surfer litt på nettet nå for å se om jeg finner en jeg liker. (best å gjøre det nå som jeg har tilgang på nett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...