Gå til innhold

ER ALT HÅP UTE NÅR BRYSSTENE IKKE ER SÅ VONDE LENGER??( I UKE 7+2 )

Anbefalte innlegg

HUFF er så bekymret, brysstene har vært så ømme, men de er ikke det lenger...jeg er nå i 7+2 .

Har mistet tre ganger før, og da har brysstene sluttet å være ømme, men da har de blitt ømmefri tvert, men slik er det ikke nå, bare blitt litt mindre ømme....

Fortsetter under...

Hei1 Det er helt vanlig at symptomer på f.eks ømme bryster kommer og går litt. Er 6+6 og min symtomer har kommet og gått hele veien. Det sto ett sted at en jordmord hadde sagt at dette var helt normalt.

Heisann, stikker hode inn i fra 2. trimester. Tenkte jeg skulle bare fortelle deg at jeg hadde ømme brydter frem til rundt uke 7-8 og så bare forsvant det. Og jeg har ikke hatt det siden, er nå i uke 23 og kjenner daglig at alt er ok med babyen. Så det er ingenting å bekymre seg for..

Annonse

Jeg fikk ømme bryster før ikm, pleier alltid å få det noen dager før mens. Er i uke 5 nå og synes ikke de er fullt så ømme lenger. Ble litt bekymret, men nå tror jeg at forklaringen er at jeg begynner å venne meg til å ha ømme bryster, så jeg legger ikke merke til det så mye lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...