Gå til innhold

Hva gjør du med klær som bebisen vokser fra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk en del klær av noen som ikke skulle ha flere barn. Men en kan ikke alltid stole på pillene, så nå venter de barn. Oppdaga det når hun var mer enn 12 uker på vei. Så gir du bort klær så kanskje gi det til noen du vet du kan få det igjen ifra eller kanskje heller låne det bort. De fineste kjolene skal jeg spare til barnebarna.Har noen av mine egne babyklær som jentene mine nå bruker.

Annonse

Hittil har jeg lagt alle klærne til snuppa (2,5år) på loftet etter størrelse - nå har jg sortert ut det lillemann kan arve og samlet resten i to digre plastsekker (typisk jentetøy og jentesko, sengetøy etc)

Hadde tenkt å selge det men ser her at det er liten interresse for brukt tøy - og det er jo synd (har selv kjøpt brukt guttetøy til lillemann, synes det er helt genialt - baby og barnetøy opp til iallefall 1,5 år rekker jo ikke bli slitt før det vokses ut av likevel, mange av plaggene har hun kun hatt på et par ganger som finkjoler og slikt)

Blir vel til å prøve å få solgt det til en latterlig lav penge, ellers gir vi det til Fretex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...