Gå til innhold

Har du langt eller kort hår....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det är väldigt få som faktiskt bruker mindre tid på kort hår.Oftast får du vaske föne och fixa varje dag om du har kort hår. Har du långt hår så kan du ta till strikken. Det tar absolut mindre tid.Gör en kul farge som piggar upp lite och klipp upp det lite så det blir mer form om du har det ner, men om du vill ha lettstellt behåll det lite längre.

nått har jag lärt mej efter 17 år i frisörbranchen.

Annonse

Det er langt og tørt på tuppene. Skulle komme meg ut og få det stusset litt men er vanskelig rent praktisk å få det til for tiden. Med førstemann mistet jeg enormt med hår etter hvert, så det ble tynt, fikk klippet meg kort da men synes det ble enda mer styr med kort enn med langt, så tror ikke jeg kommer til å klippe meg igjen. Bedre å ha den muligheten å sette det opp eller gå med hestehale. Men litt lite greit å gå med løst hår for tiden, ja, for alt havner jo i munnen og mellom fingrene på småen.

Huff nei- jeg skal ikke klippe meg kort jeg heller:-) Hehe- tenkte meg om da Mensana sa det med gele og styr....da kom jeg på at kort hår er masse dill dall på sin måte... så da blir det heller en tur til frisøren og få stusset tuppene....det trengs ja! Men hvordan i all verden få tid til frisørtime?! :-O Noen som har pumpet seg og fått litt tid for seg selv hos feks frisør eller annen pleie?

Langt hår her også,- i hestehale ja!

Lyst å dra til frisøren en dag snart. Tar jeg det en lørdag på formiddagen sover snuppa uansett mye så da er det bare å fore henne godt før jeg drar, og så kan pappan ta seg av henne når jeg er ute.

jeg har langt også hår, men det får henge fritt slik det gjorde før lille gutt kom:) tar ikke så lang tid å gre gjennom det og ta i litt hårspray/skum. setter det bare i hestehale når jeg ammer.. er så kjedelig med den hestehalen..

svarte... burde lest tråden før jeg klipte meg i dag :P hadde noenlude langt hår, men syntes det var i veien og jeg ville ikke ha en sånn kjip hestehale ;)) så hos frisøren fikk jeg i en del hårskum og litt spray... det hadde jeg ikke tenkt på... nå må jeg faktisk stelle håret... beh.. :P vi får se hvordan det går, tihihi

Ikke klipp håret! Jeg har også langt hår og syns det er i veien hele tiden. Men det er bare en kort periode av livet at babyen er liten, og det tar jo så lang tid å få langt hår igjen hvis man klipper seg. Dessuten syns jeg at man ser mye eldre ut med en gang man får en kortere frisyre.

Jeg har langt mørkt krøllete hår, og ordner ikkje håret mitt annerledes enn før.Ikkje er det meir arbeid me det heller synes jeg..Men gruer meg til å miste hår pga amming..Gjorde det forrige gang.. Det kom heldigvis tilbake da:-) Fikk like tykt hår igjen som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...