Gå til innhold

Hvordan er babyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på snart 3 uker

- sover 18-22 timer i døgnet

- spiser hver 2-3 time

- gråter nesten ikke og om kvelden kan jeg bare legge han våken i senga og han sovner av seg selv.

Veldig forskjellig fra førstemann som ikke sov særlig, men gråt mye. Det er jo nesten lettere med 2 barn nå enn med bare førstemann når han var liten.

Skrevet

Gutten min er 4 uker i dag!

Han:

- sover 16-18 timer i døgnet

- spiser hver 2-3 time på dagen og hver 4. time om natten

- er veldig fornøyd så lenge han er mett og tørr

- sovner av seg selv så lenge han er mett om kvelden

- er mer og mer opptatt av ting med sterke farger, og gjerne de som har en ranglelyd når han rører ved de (jeg ønsker meg veldig en babygym nå, foreløpig er det vognranglen som henger over vippestolen) Han kan ligge lenge å "prate" med ranglene, hehe

- selvfølgelig den beste lille baby jeg kunne hatt :o)

Skrevet

Gutten vår er tre uker på lørdag, og er første babyen vår

- Sover ca 15 timer i døgnet

- Spiser hver 2-3 time

- gråter mye på kvelden og frem til kl 3 på natten - helsesøster mener det kan være kolikk

- Han må helst sovne på fanget vårt før vi kan legge ham i sengen... men hvis han ligger i vår seng kan han legges våken og han sovner av seg selv (men prøver å ikke ha han så mye i vår seng da...)

Ellers er han blid og glad på dagen, og veldig rolig - har begynt å smile litt også:)

Skrevet

Gutten vår er 4 uker imorgen, vår første.

-Han sover ca 12-15 timer i døgnet. Våken stort sett hele dagen

-Spiser hver 2-3 time. (hver 4 time på natta)

-Gråter nesten aldri, bare hvis jeg er litt treg med å få fram maten eller skifte bleia=)

-Sovner stort sett under kveldsmåltidet, og legger han i senga si der han sover videre, har sovet litt i vår seng, etter nattmåltider. Men stort sett i sin egen seng

-Han smiler litt hver dag, er så herlig og ellers så er han bare blid. Titter på ALT, veldig nyskjerrig på lys å ting rundt i huset.

Værdens beste baby, i våres øyne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...