♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 har prøvd før uten å få no svar.... men gir ikke opp så lett jeg...) blir det no fødsel her i gården snart...?? begynner å bli rimelig lei av å gå gravid... har hatt litt vondter i ryggen og litt i magen i går og i dag... virker også som frøkna prøver å presse seg på tvers ut av magen... litt ubehagelig da... hehe...) ultralyd termin: 4 februar mens termin: 5 februar jeg er født: 29.06.84 på forhånd... tusen takk...)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2007 he he... der har du meg lixom... klarer å skrive det nestem samme iknnlegget to ganger etter hverandre jeg.... huff får skylde på tidlig amme tåke....) sorry altså...)
cec26 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Hei:) tror du må gå litt over jeg..... Tør ikke å si hvor mange dager.... men jeg tror det skjer noe i neste uke.. kanskje nærmere helgen...) lykk til:)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 hmmmm... nedtur... hehe.. nei da...) bare jenta er frisk så er alt greit *smile* Men tussen tusen takk for at du svarte da...) ble veldig gla for det altså) *klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå