Gå til innhold

Dere som har termin rundt 12.juli..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal dere på ultralyd?

Jeg var i dag, gikk inn i min 18. uke i går, og det viste seg å være litt for tidlig.. Jordmor sa at det så ut som jeg var bare i uke 15.. Hmm.. Så jeg fikk ny time om 3 uker. Æsj.. vil jo ikke bli satt tilbake.. så håper virkelig babyen min setter opp farta og vokser masse på 3 uker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

e 18+2 på vei når i ska te ultralyd..ska no ikkje være for tili da.e jo normalt mellom 17-19 uker...

Skrevet

Jeg har termin 11.07. Jeg skal på UL 9. februar, da er jeg 18+4

Skrevet

uff det er kjipt da. jeg har menstermin 15. juli og skal på ultralyd 9. febr. gleder meg veldig. Så dem kjønnet idag eller? masse lykke til neste gang da.

Skrevet

Jeg har mens termin 13 juli, tidlig ul termin 12 juli og skal på ordinær ul 8 feb.

Skrevet

Har termin 16. juli og skal på ul 21. februar. Har vært på 5 tidlige ul`er, og det ser ut til at jeg blir satt et par uker tilbake. Men helt greit, bare alt er i orden med den lille =)

Skrevet

Er i uke 17 nå. Skal på ultralyd om to uker.

Har termin 15. juli, foreløpig...

Skrevet

Jeg har mens termin 8. juli, skal på ordinær UL 7. februar.

Skrevet

Jeg har termin 12. juli og skal på UL den 8. feb. Da er jeg 18+1.

Rart at det var for tidlig. De sier jo mellom uke 17 og 19.

Jeg vet dato for unnfangelse jeg da pga ivf, så de kan bare prøve å sette meg tilbake....

Skrevet

Jeg har termin 15 juli enn så lenge og jeg skal til ultralyd den 12 februar. da er jeg altså, 18 uker og 3 dager da jeg skal til ultralyd, håper ikke jeg blir satt frem.. jeg vil heller ha termin før... hehe

Skrevet

Jeg har termin 10 Juli, skal på UL neste uke

(Torsdag 8 Feb.)

Skrevet

Jeg har termin 10 Juli, skal på UL neste uke

(Torsdag 8 Feb.)

Var ikke meningen og signere m anonym:-)

Skrevet

Jeg hadde menstermin 16.juni, og var på UL 15.januar...jeg ble da satt tilbake 2 uker og fikk ny termin 1.juli...så jeg skal på ny UL på mandag, 5.februar. Synes det virker som om mange blir satt tilbake på UL...lurer på om det egentlig er den datoen som stemmer...vet jo at den lille kommer når den kommer uansett,men 2 uker har jo litt å si da..

Skrevet

Hadde menstermin 08 juli, etter UL som vi var på nå torsdag i feb, blei terminen satt fram tre dager, altså ny termin 11 juli. Var 17-3 uker på torsdag, var i alle fall det som sto på papiret som ho skreiv.. Men når eg logga meg inn her så kommer det jo opp at eg er i uke 19?! Hmmm...

Skrevet

Jeg er 18+0 i dag. Skal på ul neste mandag, da er jeg 19+0. Er sååååå spent;-))

Skrevet

Hmmm... Skjønna ingenting akkurat no. Var på UL torsdag 1 feb, og då viste det seg at eg var 17+3 uker på vei. Det vil vel si at idag så er eg akkurat 18 uker på vei, gjør det ikkje? Men koffor kommer det opp når eg logger inn her då, at eg er i uke 19?!

Har menstermin/legetermin 08 juli, og UL-termin 11 juli...

Skrevet

Jeg har termin 13. juli og skal på UL 8. februar. Da er jeg 18 + 1.

Skrevet

Gravid&Glad:)

Det er vel noe sånt som at du har 18 fullgåtte uker, og at du derfor er inne i din 19. graviditetsuke...litt innvikla system spør du meg,men...:)

Skrevet

jeg har termin 11 og jeg skal te torsdagen 8 feb :)

Skrevet

Eg har termin 11.juli og skal på ul når eg er 18+5. Håper eg ikkje blir satt tilbake, det vil nok kjennes litt som å måtte gå om igjen:-) men det viktigste er som ei sa over at alt er bra med barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...