Gå til innhold

Til tullemor1 og alle andre;-)

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si at vi er ¨sååå heldige ang dette forumet. At vi har et forum som heter ass. befr. Helt supert, og det er til å brukes. Nå er jeg én av de gravide sliterne, men klarer ikke helt å hoppe over dit enda, og for å si det sånn, så er det stort sett her alle er. Jeg mener også at forumet er for oss som skal i ilden, eller har vært i ilden. Det er så naturlig å legge igjen mine oppdateringer her, selv om jeg har vært så heldig å bli gravid. Og det er jo ass. befr jeg har hatt, så her har jeg slått rot. I det noen fra feks "bli gravid" kommer over og skriver et innlegg, så er det fordi de lurer på noe, og jeg vil ikke kaste dem ut fordet. Her er det ingen som "håverer" over å ha blitt gravide. Lykken er stor, og det er her man får de herlige tilbakemld man ønsker seg.

Når det er sagt, så kan man jo også velge å ikke lese enkelte innlegg. Ønsker Snøfilla masse lykke til, og krysser fingrene for Tullemor1 over at alt går bra. Husker jeg skrev et innlegg som fikk taket til å løfte seg her inne en gang, og da fikk jeg et klokt svar, der det sto, at ingen vet hvilken baktone som ligger bak tastene.

Takk for en super støtte jeg har fått gjennom mange år her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8032376-til-tullemor1-og-alle-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke sagt meg mer enig, eifos :o)

La oss heve oss over det som har blitt sagt i dag og la det fryktelige innlegget med altfor mange svar (;-)) rase ut av denne siden....

La oss fortsette å holde denne siden som den beste på BIM.

Og alle er hjertelig velkommen her!! Vi er jo venner alle sammen og støtter hverandre i tykt og tynt!! :o)

Velg de innleggene du vil lese, og overse de andre...

Lykke til videre alle sammen her inne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...