Gå til innhold

Symptomer på utbrudd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror rett og slett det er sår... Forkjølelsessår bare på feil sted hvis det sier deg noe mer... Har ikke hatt det selv men en venninne som fikk det som forklarte meg hvordan det var. Og hun sa det var åpne sår som væsker en del... Håper at hvis du først har det at det ikke er så ille... Skal visst være j... vondt har jeg hørt...

• 2 uker senere...

Ofte begynner det å klø litt, så svi. Det danner seg blemmer, disse brister og blir åpne sår som væsker. Ikke deilig, det kan jeg skrive under på...

Er du i tvil om du har, kom deg til legen. Jo før det blir oppdaget, jo bedre er det å få behandlet det. Første gang fikk jeg piller, har resept til senere utbrudd, men disse er det usikkerhet rundt om man kan ta når man er gravid. Hør med legen din, det er det tryggeste.

• 2 uker senere...

Første gang du får utbrudd vil du sannsynligvis føle deg nokså dårlig. Hovne mandler, vondt i kroppen, vondt i hodet. Som om du brygger på noe skikkelig dritt. Ellers er det som de andre skriver - sår. Jeg har aldri hatt blemmer før såret kommer, men kjenner "tingling" før jeg får utbrudd.Men du skal ikke ha sår nedentil, sånn til vanlig så hvis du får det har du sannsynligvis fått deg herpes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...