Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Magen min er ganske myk om morningen og formiddagen, men etterhvert somdagen går blir den hardere og hardere og ganske ubehaglig etterhvert (men ikke vondt). Er det noen som vet hva dette skyldes?, har noen samme erfaring? hilsen 24+6
har fått lita pia Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 heisan..har det akkurat som deg jeg..men det er faktisk verst om natten..våkner i 06 tia hver natt for at magen er så hard..kjennes ut som det er noe som prøver å sprenge seg ut..hm merkelige greier
Kummin&Lillesel Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vil ikke kalle magen min direkte hard, men den blir definitivt mer .. "motstandsdyktig" mot stramme bukser og press, og den er også mer "definert" når man trykker på den. Dessuten har jeg en klar følelse av at noe tar plass der inne om kvelden, det har jeg ikke om morgenen. Nå er jeg kun 13+1, så det er nok ikke så uttalt hos meg. Men det er i alle fall forskjell på magen om morgenen og kvelden.
zzzzz-frøken Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Sånn har jeg det også! Bløt og litt dvaskaktig om morningen, mens den er hard og en del større på kvelden SELV om jeg ikke har spist på lang tid og er sulten ! (altså ikke at jeg har stappet innpå med middagsmat som gjør den større)
zzzzz-frøken Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Er 17+2 forresten, men det har vært sånn i et par uker cirka
blindpassasjer Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Min og blir hardere jo lengre ut i dagen det er, og jo mer aktivitet(trening, tur ol) jo hardere blir den, spurte jordmor om det gjorde noe fordi så mange har sagt til meg at da må du stoppe opp og sette deg ned osv, men hun sa at så lenge den bare var hard og ingen smerter var det bare å fortsette det man drev med ....har senere sett at mange sier det er dette som er kynnere....jeg trodde det skulle være noe rytmisk noe så tok en stund før jeg forstod det
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Høres ut som kynnere ja, dette har jeg også tiltagende utover dagen.. Massevis! Forrige gang kom de skikkelig først den siste mnd, men nå har jeg hatt dem stort sett hver kveld i noen uker allerede (er i uke 23).
benedicte&smiley Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 min mage blir steinhard på natten, våkner og må selvsagt på do.. da er det akkurat som han ligger helt ute i magen for den er helt hard og buuuler utover.. merkelig..men sikkert normalt tenker jeg:) er i uke 24
Lykketroll 2;) Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Trodde også det skulle være noe rytmisk over kynnere. Våkner ofte tidlig, tidlig om morgenen (eller i mitt hode; midt på natten!) av at magen er steinhard og så "sprengt" at det faktisk er ganske ubehagelig. Går over når jeg står opp litt. Blir også sånn noen ganger etter stressede jobbdager eller om jeg går litt lange turer.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Jeg våkner også av kynnere på morgenen..de fortsetter utover dagen og er veldig ubehagelige på jobben...slipper opp på kvelden når jeg får slappet av. Flere som føler at det er veldig ubehagelig? Hadde litt lyst til å ringe legen i dag, siden det varte så lenge...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Begynner på min attende uke i morgen. Har det akkurat slik dere beskriver hvis jeg har trent, eller anstrengt meg mye fysisk. Kjenner dette igjen fra forrige svangerskap som en slags kynnere, synes de ble mer intense etterhvert. De oppstod da også hvis jeg var sliten, særlig om kveldene. Helt normalt tror jeg!
vic_89 med prinsen Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 magen min er ganske hard om natten og når jeg våkner, men dette går over etter en stund når jeg kommer igang med dagen. utover dagen og kvelden er den mer myk. er 17 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå