Gå til innhold

Jippi!


Gjest

Anbefalte innlegg

Har endelig fått tilbake internett i dag etter to uker uten, er så deilig! Hae følt meg litt isolert uten, kan bli avhengig av disse sidene gitt..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom på deg en dag jeg satt inne på dette forumet, at deg hadde jeg ikke sett her på ei stund!

 

Kjekt at du har fått internett igjen.

 

Jeg har forresten byttet nick fra cec&maja til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake:-) Jepp, tror ikke jeg kunne ha klart meg i 2 uker uten internett - det kunne iallefall ikke mannen min ha klart;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekommen tilbake! :o)

Fått internett i kveld allerede, ja! Det var jo godt...

 

Som jeg fortalte før i dag... Da Telenor streiket akkurat når vi flyttet i sommer kan du tenke deg ei med abstinenser. To måneder uten internett!! Takk og lov for naboen som hadde usikret nett! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!

 

Vi flytter fra Blystadlia til Lillestrøm ca 1 april, men gruer meg litt til flytting med lille snupp...

 

Åssen gikk det med dine snupper???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig greit egentlig. Hadde hjelp av foreldrene mine, så da ble det litt barnepass og slikt. Det ble nok litt stress for de og, de var klengete begge to, men alt har gått veldig fort og greit likevel. Ferdig innflyttet, hengt opp bilder og lys og pussa opp barnerommene. Har igjen å pusse opp hele kjøkkenet (gulv, vegger og innredning), gangen, badet nede og lage tredje etasje, men må nesten ta det litt etter litt.

Har dere kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har kjøpt. Eier den vi har også og skal selge den så fort som mulig.

 

Der vi har kjøpt er det pusset opp, så bare maling før vi flytter inn.. Er full kjeller med kjellerstue, vaskerom og masse boder og der skal vi lage større bad, pusse opp kjellerstua og lage soverom. Men det blir om vi får masse penger av salget eller seinere når vi får spart opp litt..

 

Blir rart å flytte også da synes jeg... Vil gjerne ha med det fine badet mitt, men det får jeg jo ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Her har nettet ramlet ned flere ganger i det siste og da føler jeg meg ganske isolert ja :)

 

Forresten, jeg tror det var du som nevnte at du dusjet vesla i en dusjstol?? Hva er det slags?? (jeg har et innlegg ute om dette nå.. ) Det er så vanskelig å holde Emma når jeg bader henne og baljen begynner å bli så liten så må finne en annen løsning.. om du har noen info om denne hadde det vært toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en sånn skrå stol med sugekopper på Babyshop, kostet 199kr tror jeg det var. Nå er hun plutselig ikke så glad i å dusje lenger, men den funket kjempe fint når hun syntes dusjen var morro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi solgte også det andre rekkehuset vi bodde i, fikk nesten 400.000kr til overs, så det er de vi skal pusse opp for når de kommer inn på kontoen om noen dager. Ellers hadde vi nok ikke hatt råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pleid å være veldig aktiv her inne sammen med Carina, men det ble det slutt på imens vi ventet på internett. Men, er så koselig på denne siden, så er deilig å være tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg kommer nok til å føle meg super isolert når vi nå flytter til helgen. Jeg er så avhengig av nettet at det går på grensen til datanerd...hehe.

Jeg har mast på samboeren at han må få det ordnet, men nei der går det tregt og huff nå flytter vi (og ingen internett avtale er i boks enda).

 

Men jeg går utifra at vi får nok til å fylle dagene med:-)

Kanskje greit med noen dager uten, så jeg kan få viet all min oppmerksomhet til utpakking og vasking.

 

Gleder meg til å flytte, men gruer meg til dager uten nettet!!!!

 

Velkommen tilbake, har også lurt på hvor du ble av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til Telenor i forbindelse med vår flytting, maste masse på dem. Men siden de streiket var det liksom ikke så mye de kunne gjøre. Sa til han ene kundekonsulenten jeg... Nå sitter jeg her og legger KABAL, så ille har det blitt, jeg MÅ ha internett! Da skjønte han alvoret og fikk litt fortgang i sakene... :oD

 

Ellers var det som sagt en av naboene våre som hadde usikret nett. Jeg kunne jo ikke være konstant online, men da fikk jeg nå gått inn ett par ganger om dagen og titte litt. Kanskje du er så heldig med en av dine nye naboer også! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk det ikke på to uker fordi det var så lang tid de måtte ha på seg til å levere..argh..Ingen av naboene hadde usikret nett heller, så måtte låne hos mamma. Men, kunne nesten ikke sitte hos henne hele tiden...hehe.. Var ikke så avhengig før jeg fant bim siden, etter det har jeg blitt litt hekta:-) Men, har blitt kjent med masse koselige mennesker her inne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...