Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer helt ann på det.

Noen synes pampers er best,andre libero.Her funket bleiene fra lidl supert=)

Må bare prøve seg frem på barnet sitt hva som er best for dere.

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Libero, men nå prøver jeg First Price bleiene og dem er helt greie dem også! har prøvd Lidl sine bleier men dem ble det lekkasje av!

Skrevet

Mener jeg så en stor bleietest et eller annet sted og der var Libero best, men det kommer vel an på hvem som gjør undersøkelsen.

Skrevet

Jeg synes Libero sine er best.

Sykehuset i Stavanger anbefalte også Libero. De hadde tatt en egen undersøkelse på det. Sto mellom Libero og Pampers.

Vi fikk lekkasje hver gang vi brukte Pampers. Men det er jo opp til en selv, så prøv ut du!

Skrevet

Bruker Coop sine i kombinasjon med tøybleier. Coop-bleiene er gode, syns jeg og dessuten har de miljømerket svanen.Tøybleier funker også bra!

Skrevet

Jeg hater libero bleier. De er kjempe tykke men absorberer lite. Det ligger dråper med tiss på huden hans når jeg skifter på han, og ofte så får han bæsj oppover ryggen også. I tillegg så sitter de dårlig. Jeg syns at pampers er helt klart best.

Skrevet

Min erfaring var at libero var best, en ren bleie uten for mye tilsetningsstoffer og lotion. Det er den bleien som gav min lille, minst utslett.

Skrevet

libero her.. også up and go 7-11kg

Skrevet

Lidl har vært best nå

Syns det lukter tiss hele tiden når han har på Libero

Før vi begynte med Lidl så var det litt varierende i forhold til hvilken størrelse om vi likte Libero eller Pampers

På riksen hadde de pampers nyfødt og den var aaaaalt for stor

Skrevet

syns libero er best. bruker tøybleier til vanslig, men libero av og til. den som ga lillegull minst utslett.fikk noen prøver på libero up&go, og likte di også godt=)

Skrevet

Synes det kan forandre seg.. Når han ble født var det pampers som var best, så ble han større så virket lLibro bedre.. Men da det begynte å lekke fra libero fikk jeg som tips å prøve Lidl bleiene og til under 40 kr for en pakke på 50 bleier går det jo an å prøve dem og så kaste dem hvis de er ubrukelig! Og nå har vi brukt de i over en uke og jeg er positivt overrasket!!! Har ikke vært noe lekkasje og Noah virker tørr og fin uten å bli rød..

Men det kan jo forandre seg igjen.. Tror det har litt med fasongen på barnet å gjøre..

Skrevet

Pampers er greie synes jeg. Da kjenner man lett utenpå om de har tisset.

Også er de pakkene med 88 bleier billig. Jumbo-pakkene eller hva de heter. Grønne og gule esker.

Skrevet

Syns Libero sine "pants" er best. Den andre vanlige modellen er så kort, og da har han dritt opp over hele ryggen hvis han har bæsjebleie.

Har kun prøvd Pampers og Libero, men ser ingen grunn til å bytte så lenge vi er fornøyd med den vi bruker.

Skrevet

jeg har akkurat prøvd first price og de var stive, dyre og så luktet det superfort tiss... æsj... ikke bra...

har ikke prøvd lidl men hørt mye positivt om dem..

liker ikke libero for jeg synes de er så tykke og stive og dyre selv med rabatten på kiwi...

så her er det pampers for alle penga :) sitter kjempebra på henne, ingen lekkasjer og billig.. 88stk for 70kr på rema

Skrevet

På rimi har de fast tilbud på pampers- hvis man kjøper 3 så får man den fjerde gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...