Miraculix Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg stikker innom med jevne mellomrom jeg vetu, nå ligger sambo som en slakt forann tv`n så da er pc til min disposisjon litt ;-) Idag klarte jeg ikke la være, så har lest i unnfangelse, svangerskap og fødselsboka nesten fra perm til perm, super innteresant vetu, og sambo har ledd litt av meg :-) Men nå nettopp begynte han faktisk å diskutere guttenavn med meg ;-) Det er jo helt suupert, prøvde å ikke hoppe i været, men ta det med fatning, men det er alltid like deilig når han på eget intiativ tar opp temaet baby!!!!!! Jeg hadde riktignok sitti å dytta permen på denne boka i ansiktet hans hele dagen, så kanskje det var litt ubevisst fra hans side, men alikevel :-)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er her! Å... jeg vil også snakke navn med sambo! har diskutert litt faktisk, men det er jeg som tar opp temaet...
Miraculix Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Ja, det er deilig når man kan prate litt uforpliktende på en måte, bare sitte å drømme litt sammen :-) Så lenge han er med på diskusjonen så er det jo bra!! Sambo pleier alltid å si "Det kan vi ta når den tid kommer.." og DET er utrolig frustrerende..! Er ikke ofte vi har sånne lyspunkter som idag!! :-)
*MiAMi* Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er også her Har også lyst til å prate med sambo om baby, men han er på vinterøvelse Teite forsvaret. Heldigvis får vi en hel uke fri sammen neste uke..da skal jeg jatte om baby 24/7
rampejenta - ny spire Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 jeg er her også.. samboeren er bortreist i dag, så jeg kan vere på det forumet jeg vil.. han blir nemlig sur når han ser at jeg inne her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå