Zupermam Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 har laget vafler med Prosobee-melk, men de blir jo sprø som knekkebrød!! Hjelp! skal jeg ikke få nyte en god vaffel så lenge jeg ammer.... kriise.. tips??
mamma og godguttene Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Jeg bruker femti - femti med vann og havremelk.
-Petrine- Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Havremelk er best i rører og for eksempel grøt. Pannekaker laget med Havremelk og eggerstatning er kjempegodt! Har du forresten vært på siden www.utenmelk.no ? Det finnes også en kokebok som heter Uten melk, den er veldig bra, kan kjøpes på nett.
Zupermam Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 kjøper man havremelk på helsekostbutikken? Takk for fine svar forresten.... kan det hende det er melangen jeg steker i som gjør de så knakende sprø også?
mamma og godguttene Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Jeg kjøper havremelk både på Coop Prix og Meny, men du får det nok på helsekost også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå