Gå til innhold

Var ikke dette veldig rart -og unødvendig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var altså hos lege i dag ang lang tids prøving. Hun spurte om jeg hadde testa meg for klamydia. Det har jeg aldri gjort, for jeg er egentlig helt sikker på at jeg ikke kan ha mulighet for å ha fått det!

Har vært sammen med mannen min i over 5 år, og han har IKKE klamydia, det er 100% sikkert. Før det har jeg bare hatt 2 andre partnere, dette er 7-8 år sida, og vi snakker om beskytta sex. Sa det til henne, men jeg måtte testes.

Er jeg helt dom, og har ikke skjønt poenget -eller???

Dette er nesten pinlig altså... ikke rart jeg ikke klarer å bli gravid kanskje, hvis jeg er så på bærtur...;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt å teste for det. måtte det under mitt sv skap

men du har det nok ikke da:)

det hadde vert umulig for meg å ha det og.

Skrevet

Jeg tror også at man ikke får videre utredning før slike "obligatoriske" tester er utført. Nytter ikke om du er skråsikker......

Skrevet

Jeg ble også testet en gang jeg var hos legen, og hadde bare hatt sex med en mann, som jeg visste bare hadde hatt sex med meg. så jeg mente at det måtte være unødvendig, men hun ville ta den uansett. snakket med en venninne av meg som er lege og hun sa at i slike tilfeller bør ikke testen bli tatt, fordi man kan få falske positive resultat på slike prøver, og hvis jeg fikk det ville jeg jo begynne å lure på hva mannen min drev med bak ryggen min....

Men i det store og hele er det jo ikke så stort problem å bli testa uansett hvis legen vil det, for sjansen for at en skal få et falskt positivt resultat er jo sikkert ikke veldig stor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...