Gå til innhold

Babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om en skikkelig bra babycall? Kanskje noen har tester å henvise til? Har hørt om en "babycom" 93 eller 930, som skal være bra. Noen som har hørt om den? Hvor kan jeg kjøpe den?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med en tysk babycall som heter MBF8020. Den fikk bra karakter i en tysk forbrukertest. Lang rekkevidde, kom meg hele 600 meter fra huset en gang jeg testet den. Ikke noe skurring heller. I tillegg har den mulighet for batterier på begge enhetene og det må du jo ha dersom ungen skal sove ute i vogna. Fant den på nettet hos familieprodukter

Skrevet

Har Baby Nova, kjøpt på Babyshop. Begge enheter er trådløse, noe som er en stor overgang fra den gamle Philipsen vi hadde med ledning...

Skrevet

Super Nova er på tilbud på Barnas Hus for tiden også! Ble også best i test i 2006. Bege enheter er trådløse.

Topcom sine har kommet bra ut ja - men - den til 399 er ikke trådløs i begge endene.... Og det er kjekt hvis ungen skal sove i vogna eller lignende....

Skrevet

Den er trådløs i begge ender nå. Vi har nettopp kjøpt en sånn og er fornøyde foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...