Gå til innhold

Simo kombi eller Quinny Freestyle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd ang hvilken vogn jeg skal kjøpe! Har mest lyst på Quinny, men føler kanskje barnet får det best i Simo. Trenger en vogn som er lett å trille opp bakker, da jeg bor på toppen av ei hei he,he...

Er det plass til en varm pose i Quinny? Finnes det trekk til å ta over beina? Har barnet nok plass? Har tenkt å ut på tur uansett vær.

Håper noen kan hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk begge deler? Jeg har en Edge og en Freestyle Comfort, og de er så forskjellige, de dekker ulike behov. Tips: kjøp en brukt og billig Simo kombi på finn, mange selges pent brukt der. Om du finner en svart og grå utgave, synes det knapt forskjell på en feks 2004modell og en 2007modell. Venninnen min kjøpte en knapt brukt en til 2000kr!!! Da har du råd til begge:):)

Skrevet

Enig med hun som svarte deg over, kan være greit med begge deler.

Vi har hatt både en stødig og god (men tung) brio kombi og en lett one tree hill urban jungle til gutten vår. De dekker ulike behov.

Eventuelt kjøpe en bagvogn til den første spedbarnstiden og bytte til en enkel og lett sportsvogn når barnet nærmer seg året.

Angrer igrunnen litt på at jeg ikke gjorde det selv...

Skrevet

En billig men pent brukt Simo bagvogn eller Simo kombi først og så sportsvogn senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...