Gå til innhold

Spent! Mine "symptomer" :-)

Anbefalte innlegg

Hei!

Trodde først at alt håp var ute denne pp da mensen kom, to uker for tidlig! Men så var det ikke mensen allikevel, blødde bare litt og det varte ikke en dag engang. Og noen inne på småtroll tipsa meg om at det kunne jo være en festeblødning. Og nå har melka mi minka kraftig og brått (ammer fortsatt førstemann som er litt over ett år).

Har mer utflod enn vanlig, og i ettermiddag har jeg hatt stikkinger i magen (litt på siden, som om noe strekker seg). Husker at jeg hadde slike stikkinger i begynnelsen da jeg var gravid, men husker ikke hvor tidlig de kom, og det kan jo være at det bare er tilfeldig også da.

I tillegg har jeg vært litt småsvimmel innimellom de siste dagene.

Hva tror dere om symptomene mine, lovende? :-)

Skal være flink pike og ikke teste før til uka (husker det ble brukt noen unødvendige tester sist runde fordi jeg var ivrig og testet, og så fikk mensen dagen etter ;-) ) Har ikke egentlig vært veldig aktive prøvere nå, bare droppa prevensjon, så får det skje når det skjer (passer ikke på når jeg har EL og sånn), men merker at jeg blir litt ivrig nå som jeg faktisk har litt symptomer (kanskje).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8031856-spent-mine-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...