Gå til innhold

Kjære Marita!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du.....

du spådde meg i den lange tråden din om når jeg vil bli gravid...du sa ca 1.5 år...tusen takk for svar, det hørtes perfekt ut:)

Lurte på om du kan se hvor mange barn vi vil få tilsammen, og kjønn på barna?

Hadde blitt veldig glad for svar:)

Jeg: 25.07.1983

Han: 26.01.1982

dere er så flinke dere "spåkonene" hehe! :-) dere hjelper mange her:-)utrolig godt gjort av dere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurte også på en liten ting til...

Ser du noen India- tur på oss...omtrent når? ser du hvordan vi får det der? skal møte familie til mannen for første gang! spennende!

takker for svar:-)

Skrevet

Hei du, tusen takk for at du er takknemmelig :) Koselig å høre !

Jeg ser 3 barn hos dere, og jeg ser en slags palmeaktig blomst, høres sikkert meget rart ut, men har dere en slik blomst av noe slag ? Store brede blader (føler meg litt dum som drar frem den, men den kommer så tydelig frem her). Lykke til !

Skrevet

tusen takk for svar:)! går ut ifra at du er Marita..hihi

hmmm..nei vi har ikke en sånn blomst....rart...men det er bra du sier det du ser, det er interessant å høre...kanskje det fins en sånn blomst i India......

når du ikke svare på det andre så betyr det at du ikke ser mer eller hva?

Skrevet

India ? Hva mener du ? Ja det betyr nok det, jeg håer ALT ordner seg for dere :)

Skrevet

jeg skrev i innlegget under hovedinnlegget om India tur...så du ikke innlegget?

Skrevet

nei det så jeg ikke, det må du fortelle meg om på nytt, ble nysgjerrig nå ! Ser nemlig en palmeaktig sak

Skrevet

Vi har tenkt oss til India, for å besøke familien til mannen min, han er indisk... vi håper det skjer snart, for de lengter etter oss.... de har ikke sett meg eller datteren vår enda, så det blir veldig spennende for alle.

Kan du se noen tur? omtrent når? og om hvordan det vil bli?

tusen takk for svar:)!

Skrevet

Beklager det kan jeg ikke se, men mulig det er planter i hjemmet deres. Så ut som en stor planteaktig sak, med en hvit stor vase/bøtte/krukke. Sært å få frem en palme :S

Skrevet

hihi....det må jo være noe fordi du får det fram :-)

Tusen takk for svarene dine:):)

Jeg skal se etter en sånn plante i India, med hvit krukke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...