mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Det er ingenting i løpet av svangerskapet som tilsier at noe er galt, allikevel lurer jeg på om hva "oddsen" er for at det likevel kan være at noe kan være galt med fosteret.... Er jeg litt overhysterisk, eller er det flere med samme tanker? er i uke 32 +2 nå
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 kjære degdet hjelper ikke å bekymre seg, da mister du gleden av å bære på ett barn. Jeg tenkte slik mye i mitt første svangerskap, så sa mammaen min at det er jo ingen i familien min som har fått barn som det er noe galt med, og da sluttet jeg å bekymre meg. Jeg tar det som det kommer. Akkurat nå så vet jeg at barnet mitt har 2 hender, 2 bein, hjerte, hode, ja helt perfekt i mine øyner. Den blir like perfekt hvis det likevell viser seg at noe er alt..!! Jeg tenker at man må ta det som det kommer, det hjelper jo IKKE å bekymre seg.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 nei det er så sant! får ikke gjort noe sånn sett med det likevel Jeg går ikke å bekymrer meg mye, bare en tanke som slår meg innimellom! Alt var bra på forrige ul, samt hos legen i dag, så det er ingen grunn til bekymring MASSE liv er det også, så skal trøste meg med det jeg. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå