Mjanne Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jenta mi på 22 mnd sover ute i barnehagen. (Har sovet inne nå som det har vært så kaldt på østlandet). De ansatte i barnehagen lurte på om jeg hadde en varmere voksipose/sovepose enn den vi bruker idag. Har vært og tittet på disse voksiposene men de koster jo 1895,- og oppover. Er det noen som har noen tips eller som har funnet barnesoveposer som er varme og gode til en rimeligere penge? Hvor eventuelt og til hvilken pris? Takker for svar : )
Willemo Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Kjøpte en dunpose med saueskinn inni ( ser ut som den dere Odenwalder) på Sørbø. Den selges nå for 900,- ( halv pris) og jeg er veldig fornøyd med den. Eller kjøp en brukt voksi.
Gjest mphs Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Du kan få voksiposen til 500-700 kr på Finn.no ellers kan du sjekke ut Ajungilak Knøtt som koster ca.700 kr.
Hjertemor Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke hvor du bor på Østlandet, men jeg kjøpte en Ticket to Heaven dunpose på Siljes baby og utstyr i Fredrikstad til 899. Litt dyr den også, men god og varm. Byttet ut vosiposen fordi datra vår åler og styrer, og den har ikke åpninger til seler. Prøvde løse seler, men det er så mye knot. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå