LizzyG Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er nå 36 uker på vei og blitt sykemeldt så her er hvordan er vanlig dag er for meg: Står opp mellom klokka 10 og 11. Sover ikke godt om natta så deilig å ligge litt lenge og slappe av. Så spiser jeg frokost som består av 2 knekkebrød med smør og banan. Deretter så ordner jeg litt og ser kanskje litt på tv og bimmer litt. Hehe... Så går jeg en times tur med hunden, og deretter så stikker jeg i butikken (hvis det trengs). Nå er klokka ca 14 så da er det litt lunch som består av tørr corn flakes og et glass med Nesquick. Deretter så ordner jeg huset eller gjør andre ærender. Så begynner jeg med middagen når samboeren er på vei hjem rundt klokka 4. Resten av kvelden så er vi stort sett hjemme og slapper av. Beskriv en typisk dag for dere da vel;)
eva luna Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg står opp kl 8 med småen, steller han og gjør han klar for barnehagen, ordner meg selv mens han spiser frokost. Leverer guttungen i barnehagen og drar på skolen etterpå. Etter skolen drar jeg og henter småen i barnehagen, drar hjem og lager middag med samboer som er kommet hjem. Etter middag leker vi med guttungen og annenhver kveld bader han. Så ser vi barnetv, gir han kvelds og legger han ca kl 19. Etter det er det tid for å rydde litt på kjøkkenet, henge opp klær osv, og så går resten av kvelden til lekser og bimming... og litt tv :-) Jeg har fire dager til termin i dag, men har litt skolearbeid å gjøre ferdig før babyen kan komme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå