Gå til innhold

Laptop..


Just be

Anbefalte innlegg

Kom plutselig på en ting..

 

Er det farlig og ha laptopen på magen når jeg ligger på sofa'en?

Kom på at den er jo ganske så varm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde lagt noe i mellom...en litt tjukk bok eller noe, som tar imot litt av varmen. Var spørsmål om det inne på gullsmokken, og det de sa der var at det er ikke bevist at det kan være skadelig, men det er heller ikke bevist at det er ufarlig. De anbefalte vel egentlig å la være med det denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeep.. Jeg sitter stadig vekk med laptopen på fanget, blir mer mage/lår enn bare magen da.. Tanken har slått meg.

 

Men er ofte ikke så lenge om gangen da, så håper det går greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeeg hørte noen si at det kunne være farlig at laptoppen ble varm jeg,fordi den blir overopphetet....Jeg vet ikke om det er sant da,men sa det for det jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte på.. laptop'en blir jo steinvarm under... kom på det når jeg satt med den på magen og plutselig fikk menssmerter..

 

Så nå står den heller på bordet :)

Bedre og være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke bekymre deg så mye for varmen. Jeg tenker mer på magnetisk felt fra ledning, samt den effekten trådløse senderes sender og tar i mot min internetttilkobling på. Skal være mye strekere en mobiltelefon. så du gjør lurt i ha en stor pute i mellom, eller sette den på bordet- spes hvis du sitter like mye som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...