Monica *rosa og blå* Skrevet 31. januar 2007 #1 Del Skrevet 31. januar 2007 Opp som vanlig stelle barn dra på jobb til halv åtte... alt går i ett der og jeg skulle jobbe overtid for å bli ajuor til helgen... men får beskjed at han som skulle jobbe kveld på bowlingen er blitt syk... Jeg er krisehjelp og er nødt å stille opp når sånt skjer... greit nok, ferdig på jobb halv fire, suser nedover og slenger i meg noe å spise.. jobbstart kl fire! Ser på dagens liste og skjønner hvorfor han er syk... 12 banebestillinger og vi har 10 stk som er i orden!!! Heldigvis kommer en bestilling med fire baner to timer tidligere så de blir akkurat ferdig til nestemann... sånn går det videre.. uten mulighet til å få inn dropin kunder.. Noen faste kunder kommer og de har bestilt tre baner, de er bare fire så de trenger bare 1 bane ..Phu... enn så lenge, ti minutter senere kommer sjefen deres og sier de er kommet, ja vi vet det dere har fått bane 11 og hvis dere er flere får dere bane tolv også... men da va han sur for at han ikke hadde tre baner (de var såvidt nok folk til to, så dette var bare for å krangle) pluss at ingen hadde lov å starte uten hans godkjenning!! Vi sa jo det at vi hadde misforstått og vi trodde de ikke kom fler (noen ganger er de tre stk andre ganger 30!) Men så pisst da.. Men ikke nok med det, der røyk en bane til!! I tillegg er det banefeil på samtlige baner, og vi bare springer til og fra!! Klokka er halv åtte og mamma kommer for å avløse meg for tore skal på trening kl åtte! Men selvfølgelig klarer jeg å ta ut en bane ved en feil, og må skrive inn resultater i 6 ruter for 4 personer.. inni alt dette vokser ventelista, matbestillinger kommer på løpende bånd, biljardfolk som krangler om priser og banefeil atter en gang!! Tilslutt må jeg bare springe og løper som en tulling gjennom parkeringsplassen og kjører av gårde med nedogget bil i hundreoghælvete... tre minutter på åtte står bilen uttafor og tore står på trappa klar for å springe avgårde!! Eneste han fikk sagt var Stressa?? Så nå sitter jeg her som en speeda person som må gå av meg stresset, ser jo ut som en person på skikkelig opptur!! Og jeg som skal lese og løse oppgaver i dag!! Kankskje jeg skal drikke kaffe?? hehe.. da får jeg sikkert ikke sove på flere dager!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8031564-april-for-en-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Der fikk jeg puste igjen jahh... ahhhh. det var godt.. hehe.. litt stressa kanskje? Nei nå som jeg har fått tømt hodet mitt her, tusler jeg over til NKI og skaffer meg en lærepartner... og løser litt oppgaver hvis jeg klarer... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8031564-april-for-en-dag/#findComment-8031925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå