Gå til innhold

Har SA og skal bli satt på Eggløsningstabletter i mai, noen som vet??

Anbefalte innlegg

Er det dette som kalles Pergo?

Er dette veldig dyrt?

Er det større sjans for å bli gravid? og er det større sjangs for å få tvillinger?

Hva skal man gjøre selv når man blir satt på dette?

Håper noen vil svare skulle jo egentlig hat barn i magen nå:(

Fortsetter under...

Jeg er nettopp blitt gravid på pergo. Dette er tabletter som gir eggløsning. Første kuren min var 5 tabletter som skulle tas 5 dager på rad fra dag 5 i syklus (femte blødningsdag)

Det kostet 80 kr for enn slik pakke.

Jeg fikk beskjed av gynekologen at det var mulighet for at flere egg kunne modnes slik at det ble tvillinger. Vet ikke HVOR stor sjangsen er for dette, men har inntrykk av at den er ganske stor.

Du skal bare spise tablettene :o)

Lykke til. Håper spiren sitter på første kur :o)

Jeg ble gravid med pergo., men det endte med en SA og så tok jeg en kur til å da ble jeg gravid med tvillinger (de er 7 måneder nå)

Så begge gangene jeg gikk på pergo-kur så ble jeg gravid. Jeg fikk dobbel dose med pergo.

Masse lykke til =)

Sender over litt støv til deg jeg=)

Tusen takk for koselig svar, SA er noe av det grusomste jeg har vært med på har jo ønsket meg et barn så lenge, vi er i vår 14pp nå.

Ble du gravid samme mnd som du ble satt på Pergo?

Ja, begge gangene. Tok el-tester slik at jeg viste at jeg hadde eggløsning og hadde faktisk sex MANGE ganger (og da mener jeg MANGE ganger) for å være helt sikker på at noen av dem måtte jo treffe egget =) he he

Masse lykke til å oppdater oss da.

Annonse

Å gud så spennende.

Får Pergo i mai, hvis ingenting har skjedd før da.

Hvor lenge hadde dere prøvd før dere ble satt på Pergo?

Manglet dere eggløsning helt?, det gjør nemlig ikke jeg.

Suger til meg babystøvet deres:)

Jeg hadde prøvd i 3 år med 1 SA og 1 MA. Så gikk jeg til legen for å sjekke om det var noe galt med meg og jeg hadde PCO og jeg hadde ikke eggløsning i det hele tatt da ihvertfall. Hadde heller ikke mensen på over 6 måneder. Det var derfor jeg fikk det. Jeg fikk dobbel dose. 2 tabletter i 5 dager. (tror jeg det var) Men nå er jeg gravid uten å ha brukt pergo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...